петак, 7. септембар 2018.

First Post... Again?

Ne znam vise ni kako da pocnem... Stalno pravim nove blogove ili se vracam starim u pokusajima da pocnem ponovo redovno da pisem. Stari postovi (koji su na privatnom iz razloga sto zelim da pocnem ispocetka) mi vracaju toliko lepih secanja na protekle 2 godine pisanja. Ovaj put zelim da budem skroz iskrena i pisem vam neka svoja misljenja. Nadam se da cete me podrzati..

PS Potpisivacu se posle svakog posta sa "Xoxo,V", videla sam iz serije koju pretpostavljam svi znate.
Vidimo se u sledecem postu,

Xoxo, V


I don't know how to start anymore. I'm constantly making new blogs or getting back to the old ones in the attempts to start writing again regularly. Old Posts (which are private for the reason of wanting to start) give me so many good memories of past 2 years of writing. This time I want to be completely honest and write some thoughts to you. I hope you will support me ..

9 коментара: